אבוא בגבורות – 80 שנה להסתלקותו: מגזין מיוחד לרגל יום ההילולא כ’ אב

לרגל יום ההילולא ה-80 של הגאון המקובל רבי לוי יצחק שניאורסון זצ”ל, אביו של הרבי נשיא דורנו, יוצא לאור מגזין מיוחד המוקדש לזכרו. המגזין, שנערך בידי מוסדות חב”ד בקזחסטן שעל יד הציון הקדוש באלמא אטא, מביא לקוראים אוסף מרתק של סיפורים, מאמרים וראיונות על דמותו רבת הפעלים של בעל ההילולא, שמסר את נפשו על הפצת היהדות.

 

בין הכתבות הבולטות במגזין, ניתן למצוא ראיון בלעדי עם רן ישי, שכיהן כשגריר ישראל בקזחסטן, רן משתף בסיפורים אישיים ומרגשים על השפעתו של הרב על חייהם של רבים, ומציג את האישיות המיוחדת של הרב ופעילותם של שלוחי הרבי בקזחסטן בעיניים של דיפלומט מנוסה.
בנוסף, המגזין מביא סיפור נס הצלתם של כתבי הקודש על ידי הרבנית חנה, רעייתו של רבי לוי יצחק ואמו של הרבי. כיצד ניצלה ממות בטוח בבריחה מברית המועצות לארצות הברית, ראיון בלעדי עם המשפיע הרה”ח ר’ חיים שאול ברוק שהוציא לאור את יומני הרבנית, תפארת תולדות לוי יצחק ועוד… וסיפורי מופתים וישועות מפיהם של עדי ראייה על התורמים למגבית והמשתטחים על הציון הקדוש באלמא אטא.
שלושים לכוח! שליח הרבי והרב הראשי לקזחסטן מספר על ימי בראשית ועל החוויות המרתקות שלו לפני שלושים שנה כשנחת למדבר שממה רוחני.
לכבוד ההילולא ה-80, אנו קוראים לכל אנ”ש להצטרף למגבית השנתית של חב”ד קזחסטן, ולהמשיך את מורשתו הגדולה של הרב לוי יצחק. הרבי הבטיח “עד 500 פעמים ככה!” לכל מי שיתרום לעילוי-נשמת אביו, וזוהי הזדמנות נפלאה להביא ברכה ונחת לביתכם.
המגזין יופץ בעשרות אלפי עותקים בריכוזי חב”ד בארה”ב, ישראל וקזחסטן, ויהיה זמין בשפות עברית, אנגלית ורוסית. ניתן להשיגו בבתי הכנסת של חב”ד, וכן הוא יחולק מבית לבית במרכזי חב”ד ובקהילות חב”ד ברחבי העולם.
דפדפו ושתפו את המגזין המיוחד לרגל יום ההילולא כ’ אב, היום המסוגל לברכות וישועות. שמונים לגבורה, נציין זאת בעוצמה ובאחדות!
לתרומה ולברכה: 20av.kz

https://anyflip.com/edvpm/dtsr/

השאירו תגובה