המסע המיוחד של בני פרידמן לקזחסטן – במגזין חדש

סיפור מסעו המרגש של הזמר בני פרידמן לציון של הרב לוי יצחק שניאורסון הוא רק אחת הכתבות המרתקות במגזין חדש שיוצא לאור עבור כ' מנחם-אב על ידי מוסדות חב"ד בקזחסטן.

סיפורים מרתקים, מאמרים וזיכרונות קורעי לב הם חלק ממה שניתן למצוא במגזין המרתק שמפורסם לקראת יום ההילולא ה-79 של הגאון המקובל רבי לוי יצחק שניאורסאהן זצ”ל, אביו של הרבי נשיא דורנו.

בין הכתבות במגזין – ראיון מרתק עם הזמר החסידי בני פרידמן על נסיעתו לקזחסטן. בני, שנסע עם חברי בית הכנסת ‘אנשי ליובאוויטש’ מקראון הייטס להתפלל בציון הקדוש בקזחסטן, מספר בשיחה מרתקת על התחושות העילאיות והרגשות המיוחדים שחוו חברי הקבוצה במסע המיוחד.

המגזין יוצא לאור לקראת המגבית השנתית של חב”ד בקזחסטן, בראשות רבה הראשי של המדינה והשליח הראשי הרב ישעיה כהן. כזכור, הרבי הבטיח “עד 500 פעמים ככה” למי שיתרום לעילוי-נשמת אביו והשלוחים במדינה – שפועלים מסביב לשעון – תולים תקוות רבות בהצטרפות של אנ”ש לקמפיין. המגזין יופץ בחינם בקראון הייטס, ישראל וקזחסטן בעשרות אלפי עותקים באנגלית, עברית ורוסית.

המגזין יהיה זמין בבתי הכנסת של חב”ד ומחולק מבית לבית במרכזי חב”ד ומצורף לעלון כפר חב”ד ובית משיח. 

 

מלבד הראיון עם פרידמן, מכיל המגזין גם קטעים נבחרים מיומנה של “אם המלכות” הרבנית חנה על התלאות ומסירות הנפש בקזחסטן, לצד סיפורים ייחודיים מפועלם של השלוחים בקזחסטן.

חב”ד קזחסטן תקיים את מגבית כ’ אב השנתית שלהם החל מיום שישי, י”ז אב. קחו חלק היום, עזרו להמשיך את מורשתו של הרב לוי יצחק; הביאו נחת לרבי וברכה לביתכם!

השאירו תגובה