הרבי הבטיח, הרבי מקיים: ביום ההילולא כ’ מנחם-אב מתברכים בהרחבה!

לקראת יום ההילולא של רבי לוי יצחק שניאורסאהן ע"ה, אביו של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, יוצאת לדרך המגבית השנתית ● סמוך למקום שהרבי דאג לו אישית לאורך כל השנים, ממשיכים היום השלוחים מהפכה שמאירה מדינה שלמה ● ההזדמנות - והברכה המיוחדת "עד 500 פעמים ככה!"

כ’ מנחם אב – יום ההילולא של הצדיק המקובל רבי לוי יצחק שניאורסאהן זצ”ל, אביו של הרבי, הפך זה מכבר לתאריך חשוב ומשמעותי בעולם היהודי כולו. הרב החסיד, הגאון והמקובל רבי לוי יצחק, רבה של העיר יקטרינוסלב ( כיום דניפרו באוקראינה) מסר את נפשו למען היהדות ולא חשש לצאת בגלוי ובאומץ נדיר נגד השלטון הקומוניסטי. בשל כך הוא נרדף באכזריות ע”י המשטר, הוגלה לארץ גזירה וסבל ייסורים קשים עד שנפטר בעיר אלמא אטא בקזחסטן.

מדי שנה ביום ההילולא כ’ מנחם אב ערך הרבי מגבית מיוחדת לעילוי נשמת אביו וביקש מעומק לבו לתרום למגבית זו. בשיחת קודש תשל”ט הרבי הבטיח ברכות מופלאות ונדירות למי שיתרום לעילוי נשמת אביו, בהרחבה גדולה “עד 500 פעמים ככה”!

 

78 שנים לאחר ההסתלקות, מאירים בהרחבה!

הרב ישעיה כהן, השליח ורבה הראשי של קזחסטן חושף מה מניע אותו להמשיך ולהרחיב את הפעילות היהודית במדינת גלותו של בעל ההילולא: “כאשר שליח מסוים ביקש לקרוא למוסד שלו ע”ש רבי לוי יצחק וביקש את ברכתו של הרבי, הוא קיבל תשובה מופלאה: הרבי אמר לו שכדי שיוכל לקרוא כך למקום, על המוסד להתנהל בהרחבה כי ‘אצל אבא הכל היה בהרחבה’.

“כל שכן וקל וחומר”, מוסיף בהתרגשות הרב כהן, “במקום שרבי לוי יצחק פעל בדמעות ופה מקום מנוחתו, מוטלת עלינו החובה להמשיך ולפעול בעוז ביתר שאת ובהרחבה!”.

עשרה בתי חב”ד הפרושים ב-7 ערים ברחבי מדינת קזחסטן ובראשם בית חב”ד המרכזי הסמוך לציון הקדוש בעיר אלמא אטא. בחב”ד קזחסטן מרחיבים את הפעילות ללא הרף, אנשים, נשים וטף זוכים היום לקיים חיים יהודיים בגאון: לחגוג ברית מילה ובר מצווה, להינשא כדת משה וישראל, ללמוד תורה ולהתפלל, לחגוג את מועדי ישראל ופשוט להרגיש יהודים!

לקראת יום ההילולא כ’ מנחם אב מקיימים בתי חב”ד בקזחסטן את המגבית השנתית המשותפת ומזמינים את כל אנ”ש לקחת חלק בהמשך הפצת התורה והיהדות במדינה לנח”ר הרבי נשיא דורנו ולזכות אביו בעל ההילולא, שמסר את נפשו להפצת יהדות. שמות כל התורמים יוזכרו לתפילה וברכה ביום ההילולא בציון הקדוש.

שלוחי חב”ד בקזחסטן יוצאים בקריאה נרגשת: “זו הברכה וההבטחה של הרבי. כשנותנים בהרחבה מתברכים בהרחבה עד 500 פעמים ככה – ואנו מקבלים בכל שנה סיפורים מופלאים של אנשים שתרמו למגבית ונושעו באורח פלאי. קחו חלק עכשיו לכבוד הרבי, לכבוד רבי לוי יצחק ולמען כלל יהודי קזחסטן!”.

בין התורמים תיערך הגרלה על כרטיס טיסה זוגי לקזחסטן, ואירוח הכולל אש”ל מלא בסמיכות לציון בעל ההילולא.

 

להצטרפות לשפע ולברכות הנפלאות >>

 

הפקה מיוחדת ליום ההילולא! כך הציל רבי לוי יצחק שלושה ילדים משמד רוחני. הוא זרע ושלוחי הרבי ממשיכים!

 

השאירו תגובה